donderdag 19 februari 2009

50 Easy Party Cakes

Ik weet het, het ziet er wat raar uit dat ik nu een boek laat zien dat vól kleurstoffen en suiker zit ;o), na deze blog van afgelopen zondag. Maar hé, ik zit nog in m'n opstartfase, dus mag (?) er nu nog wel aan denken en over bloggen, maar níet eten ;o).

Het is zó'n leuk boek! Heb er al verschillende taarten uit gemaakt, althans, een poging gewaagd.

Er staan 50 verschillende (kinder)taarten in die je met cake/marsepein/rolfondant kan maken.

Elke verjaardag mogen de jongens een taart uitkiezen, die ik dan maak.

Dit is een aantal van de taarten die ik heb gemaakt. De een beter gelukt dan de ander, maar de kinderen waren er erg blij mee....





















































































Debbie Brown
112 bladzijden

1 opmerking: