zondag 15 februari 2009

The Hobbit (graphic novel)


Adam is dol op fantasy-verhalen. Niet alles vinden we nog geschikt, maar "De Hobbit" en "In de Ban van de Ring" leest en luistert hij al wel.

Nadat hij het origineel een paar keer had beluisterd, herinnerde ik me ineens dat mijn grootste kleine broer vroeger een "plaatjesboek" van de Hobbit had.

Gezocht op bol en gevonden ! Dat was alleen niet de versie die ik zocht, dus via marktplaats gelukkig wel gevonden (je moet toch altijd rekening houden met je eigen nostalgische gevoelens ;o)).

Het boek wordt overal mee naartoe gesleept, het ziet er al lang niet meer zo mooi uit. Dat het in het engels is, deert niet; Adam kent het verhaal zó goed dat hij het engels zo langzamerhand ook begint te begrijpen. En de ezelsoren laten zien dat het boek zeer gewaardeerd wordt.



J.R.R. Tolkien
Illustrator David Wenzel
144 bladzijden

1 opmerking:

  1. Ik zag Adam inderdaad bij de doopdienst hiermee sjouwen... Leuk verhaal, dat zeker! (Fabian)

    BeantwoordenVerwijderen